Barion Pixel

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

www.makramefonalak.hu
Hatályba lépés ideje: 2021.11.04.

Bevezetés:
Legyen kedves gondosan elolvasni Általános szerződési feltételeinket, hiszen Ön rendelése
leadásával elfogadja a Szolgáltató Általános szerződési feltételeit!
Amennyiben webshopunk használatával, a vásárlás folyamatával, termékeinkkel vagy
Általános szerződési feltételeinkkel kapcsolatos kérdése van, felveheti velünk a kapcsolatot
az alábbi elérhetőségeken:

Szolgáltató adatai:
Szolgáltató neve: Burián Balázs egyéni vállalkozó
Székhelye: 7700 MOHÁCS, Bartók Béla u. 14.
Postacíme: 7700 MOHÁCS, Bartók Béla u. 14. .
Adószáma: 57855569-1-22
Nyilvántartási száma: 56519910
Nyilvántartást vezető szerv: Nemzeti Adó- és vámhivatal
Szolgáltató bankszámlaszáma: 10402410-86767651-69661008

Képviselő neve: Burián Balázs
Honlap címe: www.makramefonalak.hu
E-mail cím: macramebydori@gmail.com
Telefonszám: +36 20 522 7118

Tárhelyszolgáltató adatai: Sybell Informatikai Kft.  1158 Budapest, Késmárk u. 7/b 2. em. 206. adószám: 25859502-2-42  info@sybell.hu

Fogalmak:
Felek: Eladó és Fogyasztó/Vállalkozás együttesen
Fogyasztó: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körén kívül eljáró nagykorú, 18.
életévét betöltött természetes személy
Fogyasztói szerződés: szerződés, melynek egyik alanya Fogyasztónak minősül
Jótállás: a Fogyasztói szerződés esetében a Polgári Törvénykönyv szerint
• jogszabályi kötelezettségen túlmutató, illetve önként, a szerződés
megfelelő teljesítéséért vállalt jótállás
• kötelező jótállás, mely jogszabályon alapul
Szerződés: Eladó és Fogyasztó/Vállalkozás között a webshop és e-mail felhasználásával történő adásvételi szerződés megkötése
Távollévők között kötött szerződés: a szerződés tárgyát képező termék megvásárlására vagy
szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, amely a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül,
távollévők közti kommunikációs eszköz alkalmazásával, távértékesítési rendszer keretein belül kerül megkötésre
Távollévők közti kommunikációs eszköz: a felek távollétében szerződési nyilatkozat
megtételére alkalmas eszköz, pl. internetes hozzáférést biztosító eszköz, nyomtatvány,
katalógus, telefon
Termék: webshopunk árukészletében lévő, eladásra szánt, birtokba vehető, Szerződés
tárgyát képező, forgalomképes ingóság
Vállalkozás: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körében eljáró személy
Webshop: webshopunk, melyen a szerződéskötés megvalósul

Vonatkozó jogszabályok:
● 1997. évi CLV. törvény a Fogyasztóvédelemről
● 1997. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
● 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az
információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

    • 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
      jótállásról
      ● 2011. évi CXX. törvény az információs önrendelkezési jogról és az
      információszabadságról
      ● 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
      ● 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés
      keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének
      eljárási szabályairól
      ● 45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
      részletes szabályairól
      ● Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a
      természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá
      ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános
      adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
      ● Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső
      piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való
      indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb
      formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394.
      rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról

      ÁSZF hatálya és elfogadása:
      A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát Általános
      szerződési feltételeink is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk az Önt és minket
      megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve szállítási
      feltételeket, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
      Ön rendelése leadásával elfogadja Szolgáltató Általános szerződési feltételeit, mely a
      megkötésre kerülő szerződéshez tartozik.

      Szerződés nyelve és formája:
      A szerződés nyelve magyar.

A szerződés a megrendelés leadásával jön létre, Általános szerződési feltételeink
elfogadásával.

Árak:
Az árak forintban értendők. Szolgáltató alanyi adómentes, ennek megfelelően az áraknak ÁFA tartalma nincs. Fenntartjuk az ár változtatás jogát.

Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:
A Fogyasztó a terméket, illetőleg Szolgáltató tevékenységét illető kifogásait a következő
elérhetőségeinken juttathatja el hozzánk:
● E-mail cím: macramebydori@gmail.com
● Telefonszám: +36 20 444 8189

A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben azonban szóban is közölheti a
Szolgáltatóval panaszát. A panasz vonatkozhat a Szolgáltató részéről eljáró személy
viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a termék forgalmazásával,
értékesítésével közvetlen kapcsolatban áll.
A szóbeli panaszt Szolgáltató haladéktalanul kivizsgálja és lehetőség szerint megoldja.
Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolati példányát eljuttatja a Fogyasztó részére (személyes jelenlét esetén helyben átadja). E-mailen érkezett panasz esetében 30 napon belül a válasszal együtt megküldi a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt Szolgáltató a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolja. A panasz elutasítása esetén Szolgáltató álláspontját köteles megindokolni. Szolgáltató köteles a panaszt egyedi azonosítószámmal ellátni – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz
esetén.
Tartalmaznia kell a panaszról felvett jegyzőkönyvnek:
● Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
● Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét

    • Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok,
      bizonyítékok jegyzékét
      ● Szolgáltató nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak
      haladéktalan kivizsgálása megoldható
      ● Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
      ● Jegyzőkönyvet felvevő személy- és a Fogyasztó aláírását – ez utóbbit abban az
      esetben, amennyiben személyes jelenléttel történik a szóbeli panasz közlése
      ● A panasz egyedi azonosítószámát – telefonon, illetve egyéb elektronikus hírközlési
      szolgáltatás útján közölt szóbeli panasz esetén
      Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és válaszunk másolati példányát 5 évig megőrzi,
      ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.
      Szolgáltató a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy
      panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a
      tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye szerinti
      Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail,
      telefonszám), valamint Szolgáltató Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető
      Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.

      Abban az esetben, ha Szolgáltató és a Fogyasztó közti jogvita tárgyalások útján sem
      rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó:

      Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás:
      A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint
      illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a Fogyasztóvédelmi eljárás
      lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási
      hivatalok látják el. Elérhetőségük: http://jarasinfo.gov.hu/

      Bírósági eljárás:
      A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének
      bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint
      a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető Testületi eljárás:
Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha
Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó
Szolgáltatókel közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A Békéltető Testületi eljárásban a Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli. Ez
alapján a Szolgáltató köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni,
valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára
feljogosított személy részvételét biztosítani.
Ha Szolgáltató székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető
kamara szerinti megyén kívül található, Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a
Fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Amennyiben fenti együttműködési kötelezettségünknek nem teszünk eleget, a
Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő
magatartásakor kötelező bírságkiszabás van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet.
A bírság összege kis- és középvállalkozás számára 15.000 – 500.000 Ft-ig,

100 millió Ft feletti éves nettó árbevétellel rendelkező nagyvállalat számára pedig 15.000 Ft-tól a vállalat éves nettó árbevételének 5%-áig, legfeljebb 500 millió Ft-ig terjedhet.

A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban
(levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a
Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.

Tartalmaznia kell a kérelemnek:
● Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
● Fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
● Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
● Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az
érintett vállalkozással

  • Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett
    az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési
    meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
    ● Testület döntésére irányuló indítványt
    ● Fogyasztó aláírását
    ● Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi
    illetékességet kérelmezett, annak megjelölését
    Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy másolatát, mely
    tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó (a cég panaszt elutasító írásbeli
    nyilatkozatát, ha ez nem áll rendelkezésre, akkor a Fogyasztó által birtokolt írásos
    bizonyítékokat az egyeztetés megkísérléséről).
    Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a
    Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.
    További információ a Békéltető Testületekről: http://www.bekeltetes.hu
    További információ a területileg illetékes Békéltető Testületekről:
    https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

    A területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

    Baranya Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
    Postacím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36
    Telefonszám: 06-72-507-154
    Mobil: +36 20 283-3422
    E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
    Honlap: www.baranyabekeltetes.hu
    Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
    Postacím: 6001 Kecskemét, Pf.228.
    Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-70-938-4765, 06-70-938-4764
    Fax: 06-76-501-538
    E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
    Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
    Békés Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
    Telefonszám: 06-66-324-976
    Fax: 06-66-324-976
    E-mail: bekeltetes@bmkik.hu
    Honlap: www.bmkik.hu
    Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
    Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-090
    E-mail: bekeltetes@bokik.hu
    Honlap: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
    Budapesti Békéltető Testület
    Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
    Postacím: 1253 Budapest, Pf.:10.
    Telefonszám: +36-1-488-21-31
    E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
    Honlap: bekeltet.bkik.hu
    Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
    Telefonszám: 06-62-554-250/118
    E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
    Honlap: www.bekeltetes-csongrad.hu
    Fejér Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
    Telefonszám:06-22-510-310
    E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
    Honlap: www.bekeltetesfejer.hu
    Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
    Telefonszám: 06-96-520-217
    E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
    Honlap: www.bekeltetesgyor.hu
    Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
    Telefonszám: 06-52-500-710; 06-52-500-745
    Fax: 06-52-500-720
    E-mail: bekelteto@hbkik.hunemes.brigitta@hbkik.hu
    Honlap: www.hbmbekeltetes.hu
    Heves Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 3300 Eger, Hadnagy u. 6. fsz. 1.
    Postacím: 3300 Eger, Faiskola u. 15.
    Telefonszám: 06-36-416-660/105-ös mellék
    Mobil: 06-30-967-4336
    E-mail: bekeltetes@hkik.hu
    Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 303-304.
    Mobil: 06-20-373-2570
    E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu
    Honlap: www.jaszbekeltetes.hu
    Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszám: 06-34-513-010; 06-34-513-012
    Mobil: 06-30-201-1647; 06-30-201-1877
    E-mail: bekeltetes@kemkik.hu
    Nógrád Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4.
    Telefonszám: 06-32-520-860
    Fax: 06-32-520-862
    E-mail: nkik@nkik.hu
    Honlap: www.nkik.hu
    Pest Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
    Telefonszám: 06-1-269-0703
    Fax: 06-1-474-7921
    E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
    Honlap: http://panaszrendezes.hu/
    Somogy Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
    Telefonszám: 06-82-501-000
    E-mail: skik@skik.hu
    Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
    Telefonszám: +36-42-420-280
    Fax: +36-42-420-180
    E-mail: bekelteto@szabkam.hu
    Honlap: www.bekeltetes-szabolcs.hu
    Tolna Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
    Telefonszám: 06-74-411-661
    Fax: 06-74-411-456
    E-mail: kamara@tmkik.hut-tiv@tmkik.hu
    Vas Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
    Telefonszám: 06-94-506-645
    Fax: 06-94-316-936
    E-mail: pergel.bea@vmkik.hu
    Honlap: www.vasibekelteto.hu
    Veszprém Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 115-116.
    Telefonszám: 06-88-814-121; 06-88-814-111
    E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
    Honlap: www.bekeltetesveszprem.hu
    Zala Vármegyei Békéltető Testület
    Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.
    Telefonszám: 06-92-550-513
    Fax: 06-92-550-525
    E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
    Honlap: www.bekelteteszala.hu

    Online vitarendezési platform:

Az Európai Bizottság által létrehozott weboldalon, Fogyasztói regisztrációt követően, az oldalon található kérelem kitöltésével a Fogyasztó rendezheti az online vásárlással
kapcsolatos jogvitáit bírósági eljárás indítása nélkül. Ez is egy módja a távolsági korlátok nélküli Fogyasztói jogérvényesítésnek.
Ön panaszt tehet az online vásárolt termékkel/szolgáltatással kapcsolatban.

Önnek és az Ön által bepanaszolt cégnek lehetősége van ezen az online vitarendezési
platformon együtt kiválasztani, hogy mely vitarendezési testületet bízzák meg a panasz
kezelésével.
Az online vitarendezési platform a következő weboldalon érhető
el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Szerzői jogok:
Weboldalunk szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1)
bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos a
weboldalunkon található képek, szövegek, szoftveres, illetve grafikai programok engedély
nélküli használata, továbbá a weboldalunkat módosító, kártékony alkalmazások használata,
ugyanezen törvény 16. § (1) bekezdése szerint. Felhívjuk figyelmét, hogy weboldalunkról,

valamint adatbázisunkból történő anyagok, képek, videók, szövegek átvételére kizárólag a jogtulajdonos (Burián Baláza EV.) írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.

Részleges érvénytelenség és magatartási kódex:
Abban az esetben, ha az Általános szerződési feltételeink egy pontja jogilag
hiányos/hatálytalan lenne, arra a részre a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az
irányadóak. A szerződés többi része továbbra is érvényes.
Szolgáltatónak a Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe nincsen.

Műszaki védelmi intézkedések és digitális adattartalom működése:
A szerverek, melyek a weboldalunkon megjelenő adatokat biztosítják, 99,9%/év feletti
elérhetőséggel rendelkeznek. A teljes adattartalmat folyamatosan mentjük, rendszeres
időközönként, ha gond adódna, úgy az eredeti adatok visszaállíthatók. Az adatok, melyek
weboldalunkon megjelennek, MySQL, illetve MSSQL adatbázisban kerülnek tárolásra. Ezen adatokat érzékeny mivoltukból adódóan megfelelő erősségű titkosítással tároljuk, kódolásukhoz pedig hardveres támogatást használunk, mely processzorba van építve.

Termékek tulajdonságai:
Weboldalunkon az értékesítésre szánt termékek tulajdonságairól az adott termék oldalán található leírás szolgáltat információt.

Adatbeviteli hibák javítása és felelősség az adatok valóságáért:
A megrendelés folyamata során, a rendelés megerősítése előtt adott a lehetőség az Ön által megadott adatok módosítására, javítására. Az Ön által megadott adatok pontosságáért Ön felelős. Ezen adatok alapján állítjuk ki a számlát, a szállítási címként megjelölt címre kézbesítjük a terméke(ke)t. Rendelése leadásával Ön tudomásul veszi, hogy Szolgáltató jogosult az Ön által hibásan megadott adatokból eredő károk, költségek Ön részére történő áthárítására. Szolgáltató a hibás adatbevitel miatt való teljesítésért kizárja felelősségét. Az elírt e-mail cím vagy postafiókja telítettsége következtében a visszaigazolás
kézbesíthetetlennek minősül, ezáltal a szerződés megvalósulását (meg)akadályozhatja.

Eljárás Hibás ár esetén:
Szolgáltató kizárja felelősségét a minden gondossága ellenére, továbbá az informatikai
rendszer meghibásodásából eredő, nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árért.
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
● 0 Ft
● Kedvezményt helytelenül feltüntető ár (pl.: Termék eredeti ára: 3.000 Ft, kedvezmény: 20%, kedvezményes ár: 500 Ft, hiszen ebben az esetben a helyes árnak 2.400 Ft-nak kellene lennie helyesen)
Amennyiben hibás ár került feltüntetésre, Szolgáltató tájékoztatja Önt az esetről és felkínálja a termék helyes áron való megvételének lehetőségét, így az Ön döntése értelmében vagy megrendeli a helyes áron a terméket vagy következmények nélkül elállhat a vásárlástól.

Webshopunk használata:
Webshopunk a Felhasználó részére biztosítja a termékek bemutatását (termékek képpel, leírással, árral a weboldalon) és az online megrendelés opcióját. Weboldalunkon Ön menürendszerben böngészhet. A termékeket kategóriánként rendszerezve találja. Egy-egy kategória nevére kattintva megjelennek az abban szereplő termékek. A listaoldalról a termék részletes leírását a termék nevére kattintva találja. Webshopunkban kulcsszó alapján történő
keresésre is van lehetőség. Akciós termékeinknél feltüntetésre kerül az akció kezdete és lejárata, illetve a „készlet erejéig” jelzés.

Ha szeretne megvásárolni egy terméket, azt (amennyiben több darabot szeretne, a
darabszám beállításával, ezt követően) a kosár gombra történő kattintással teheti meg. A kosárban lévő termékeket a Kosár megtekintése segítségével nézheti meg és ellenőrizheti. Itt lehetősége van módosítani a mennyiségeken vagy törölni termékeket. A Kosár kiürítésére
kattintva a kosár teljes tartalma törlődik.

Ha kiválasztotta, mely termékeket szeretné megrendelni, a Megrendelés gombra történő kattintássalvan lehetősége rendelése leadására. A rendelés leadásához a következő
adatok megadása szükséges: név, cím, számlázási cím, szállítási cím, e-mail cím,
telefonszám. Az adatok biztonsága a Felhasználó felelőssége, ő felelős adatai frissítéséért, köteles
Szolgáltatónak tudomására hozni, ha adataival harmadik fél visszaélt
A megrendelés folyamata során a Felhasználónak szükséges kiválasztani az általa preferált fizetési és szállítási módot. Közvetlenül a rendelés jóváhagyása előtt a Felhasználó a
Megrendelés összesítése oldalon ellenőrizheti az adatok helyességét, a megrendelni kívánt termékeket és mennyiségüket. Ha javítani szeretné az adatokat, a ceruza ikonra kattintva van mód rá.

Rendelés véglegesítése:
Ha mindent rendben talál, a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti
rendelését, melyről weboldalunkon és e-mailben is visszaigazolást kap. Abban az esetben,
ha a visszaigazoló e-mailben veszi észre, hogy hibás adatot adott meg, kérjük, haladéktalanul, 24 órán belül jelezze felénk.
A weboldalunkon található tájékoztatás nem minősül Szolgáltató részéről történő
szerződéskötési ajánlatnak. Az ajánlattevő Ön. Ön a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudomásul veszi, hogy ajánlata megtettnek
minősül és nyilatkozata fizetési kötelezettséggel jár. Ha ajánlatát Általános szerződési
feltételeink szerinti 48 órán belül nem igazoljuk vissza, Ön mentesül ajánlati kötöttsége alól.

Rendelés feldolgozása és a szerződés megkötése:
Webshopunkon Ön bármikor leadhatja rendelését. Rendeléséről automatikus visszaigazolást kap, mely rendelése beérkezését jelenti, azonban ez a visszaigazolás nem minősül az Ön által tett ajánlat elfogadásának. Ha rendelésétől számítva 24 órán belül nem kap automatikus

visszaigazolást e-mailben, kérjük, jelezze felénk, hiszen előfordulhat technikai probléma, elképzelhető, hogy emiatt nem érkezett meg rendszerünkbe rendelése.
Szolgáltató egy második e-mailben igazolja vissza az Ön ajánlatát, ekkor jön létre a
szerződés.

Fizetési módok:

Barion

Biztonságosan fizethetsz kártyával oldalunkon a Barion fizetési rendszeren is
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

CímBudapest, Irinyi József u. 4-20, 1117 Telefonszám(06 1) 464 7099

Banki átutalás:
A fizetés történhet banki átutalással. A megrendelés feldolgozását követően kollégánk elküldi Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat. Miután utalása beérkezett, átadjuk csomagját a futárszolgálatnak kiszállítás céljából.
Utánvétes fizetés:
A fizetés történhet utánvéttel is, ez esetben 590 forint utánvét díjat számítunk fel. A rendelést ez esetben a futárnál szükséges kifizetni.

Átvételi módok:
FoxPost:
A FoxPost csomagautomata főként bevásárlóközpontokban elérhető, egyszerű, kényelmes, időtakarékos csomagátvételt tesz lehetővé.
További információ: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/
Szállítási díj: 1290Ft
Szállítási idő: feladástól számított 2 munkanap

Packeta Hungary Kft.

A Packeta csomagpont egy logisztikai szolgáltatás, amely lehetővé teszi a csomagok egyszerű és kényelmes felvételét, illetve leadását. Az ügyfelek online vásárlásaik során kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbb Packeta átvevőpontot, ahol a csomagjukat személyesen is átvehetik a nekik megfelelő időpontban. Ezek az átvevőpontok általában üzletekben, benzinkutakon vagy más, könnyen megközelíthető helyeken találhatók. A Packeta gyors és rugalmas megoldást kínál azok számára, akik nem tudják otthon vagy a munkahelyükön átvenni a csomagot.
Szállítási díj: 1490Ft
Szállítási idő: 2 munkanap

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. – házhozszállítás:
A lenti szállítási költségek belföldi szállítás esetében érvényesek.

A kézbesítési folyamat során a GLS minden esetben értesítést küld a Vásárló
részére a csomag kiszállításáról.

Szállítási díj: 1890Ft
Szállítási idő: feladástól számított 1-2 munkanap

Teljesítési határidő:
A teljesítési határidő a megrendelés visszaigazolásától számítva 2-8 munkanap. Az ezen határidőtől való eltérést jelezzük minden esetben e-mailben.

Jogfenntartás és kikötés:
Ha Ön korábban rendelt tőlünk terméket, de azt kiszállításkor nem vette át (kivéve azon esetet, melyben elállási jogával élt), illetve a csomag „Nem kereste” jelzéssel visszajött hozzánk, Szolgáltató abban az esetben vállalja a megrendelés teljesítését, amennyiben a vételár és szállítási költség előre megfizetésre kerül.

Szolgáltató visszatarthatja a csomag átadását, amíg meggyőződünk a termék vételárának sikeres kifizetésének megtörténtéről online fizetés esetén. Ha a termék árát nem egyenlítette ki teljes mértékben, Szolgáltató felhívja a Fogyasztó figyelmét a vételár kiegészítésére.

Külföldi értékesítés:

Szolgáltató elsősorban Magyarország területén belül biztosítja a megrendelt termékek
kiszállítását/átvételét.
Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján:

Tájékoztatás a Fogyasztót megillető elállási jogról:
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja alapján kizárólag a szakmája, önálló
foglalkozása, üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, ennek
értelmében jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállás jogával!

A Fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § alapján indokolás nélküli elállási jog illet meg. A Fogyasztó gyakorolhatja elállási jogát a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától számított 14 napos határidőn belül.
A Fogyasztó elállási jogát gyakorolhatja a szerződés megkötésének és a termék átvételének napja közti időszakban is.

Amennyiben a szerződés megkötésére a Fogyasztó tett ajánlatot, megilleti őt a szerződés megkötése előtt az ajánlat visszavonásának joga, mely megszünteti a szerződés megkötésére irányuló ajánlati kötöttséget.

Elállási nyilatkozat, Fogyasztó elállási és felmondási joga:
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát a Fogyasztó az erre vonatkozó nyilatkozata útján gyakorolhatja.

Fogyasztói elállási nyilatkozat érvényessége:
Határidőben érvényesítettnek tekintjük az elállási jogot, amennyiben a Fogyasztó
nyilatkozatát határidőn (14 napon) belül elküldi részünkre.
A Fogyasztót terheli a bizonyítás, miszerint elállási jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

Szolgáltató a Fogyasztó elállási nyilatkozatának beérkezése után elektronikusan
visszaigazolja a Fogyasztó számára az elállási jog gyakorlásának tényét, illetve tudomásul vételét.

Szolgáltató kötelezettsége a Fogyasztó elállása esetén:

Szolgáltató visszatérítési kötelezettsége:
Ha a Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. § alapján eláll a szerződéstől,
Szolgáltató az elállásról történő tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a
Fogyasztó által megfizetett teljes összeget, a teljesítéssel összefüggő költségeket is
beleértve, mint a szállítási díj. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezen rendelkezés nem
vonatkozik a szokásos, kevésbé költséges szállítási módtól eltérő szállítási mód választásával okozott többlet költségekre.

Szolgáltató visszatérítési kötelezettségének módja:
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. § alapján történő elállás/felmondás esetén Szolgáltató
a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal
megegyezően téríti vissza. A Fogyasztó jóváhagyása esetén Szolgáltató a visszatérítésre
más fizetési módot is alkalmazhat, azonban a Fogyasztót ebből adódó többletdíj nem
terhelheti. A Fogyasztó által hibásan megadott bankszámlaszám vagy postacím miatti
késedelem folytán a Szolgáltatót nem terheli felelősség.

Többletköltségek:
Ha a Fogyasztó a szokásos, kevésbé költséges szállítási módtól eltérő szállítási módot
választ, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltséget. Ilyenkor
visszatérítési kötelezettségünk a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn.

Visszatartási jog:
A Szolgáltató visszatarthatja a Fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a Fogyasztó vissza
nem küldte a terméket vagy egyértelműen nem igazolta, hogy visszaküldte. Utánvéttel, illetve portósan feladott csomagokat nem fogadunk el.

Fogyasztó kötelezettségei elállása/felmondása esetén:

Termék visszaszolgáltatása:
Ha a Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. § alapján eláll a szerződéstől, a
terméket haladéktalanul, legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles
visszaküldeni vagy a Szolgáltató által a termék átvételére jogosult személynek átadni.
Határidőben teljesítettnek minősül a visszaküldés, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése:
A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A terméket Szolgáltató címére szükséges visszaküldeni. Ha a Fogyasztó a szerződést a teljesítés megkezdése után mondja fel, a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat köteles Szolgáltató számára megfizetni. A Fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a Fogyasztó bizonyítja, hogy az így megállapított összeg túl magas, az arányos összeget a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke alapján kell kiszámítani. Utánvéttel, illetve portósan feladott csomagokat nem fogadunk el.

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért:
A Fogyasztó felel a termék jellegének, tulajdonságának, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért.

Elállási jog a következő esetekben nem gyakorolható:
Felhívjuk figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm.
Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:
● Alkoholtartalmú ital esetén, melynek valós értéke a Szolgáltató által nem
befolyásolhatóan, piaci áringadozásoktól függ és amely áráról a felek az adásvételi

szerződés megkötésekor megállapodtak, de a szerződés teljesítésére csak a
megkötéstől számított 30. napot követően kerül sor
● A Szolgáltató által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott
határidő alatt is lehetséges pénzpiaci áringadozástól függő termék vagy szolgáltatás
esetén
● Hírlap, folyóirat, időszaki lap esetén, az előfizetéses szerződések kivételével
● Jellegénél fogva átadás után elválaszthatatlanul más termékkel vegyülő termék esetén
● Lakáscélú szolgáltatás kivételével, szállásnyújtásra irányuló szerződés,
személygépjármű-kölcsönzés, fuvarozás, étkeztetés, szabadidős tevékenységhez
kötődő szolgáltatásra irányuló szerződés esetén, ha a szerződésben meghatározott
teljesítési határnapot/határidőt szabtak meg
● Lezárt csomagolású hang- vagy képfelvétel, számítógépes szoftver adásvétele
esetén, ha az átadás után a Fogyasztó a csomagolást felbontotta
● Nem előre gyártott termék esetén, amit a Fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére
gyártottak, illetve olyan termék esetén, amit a Fogyasztó személyére szabtak
● Nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom esetén, ha a Szolgáltató a
Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést és a
Fogyasztó a beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott, hogy tudomásul veszi, hogy a
teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát
● Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetén
● Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék esetén
● A Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szolgáltatás egészének
teljesítése után, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes
beleegyezésével kezdte meg és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás
egészének teljesítése után felmondási jogát elveszíti
● Vállalkozási szerződés esetén, melyben a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére
keresi fel a Fogyasztót sürgős javítási/karbantartási munkák elvégzése céljából
● Zárt csomagolású termék esetén, mely egészségvédelmi vagy higiéniai okok miatt az
átadást követő felbontás után nem küldhető vissza

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás:

A Fogyasztói tájékoztató ezen pontja a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.

Kellékszavatosság:

Milyen esetben élhet Ön kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági
igényét érvényesítheti a Polgári Törvénykönyv vonatkozó szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön a következő kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az Ön által választott lehetőség teljesítése
lehetetlen vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna.
Választott kellékszavatossági jogáról áttérhet egy másikra, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Az Ön kötelessége a hibát annak felfedezését követően haladéktalanul, legkésőbb 2 hónapon belül jelezni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait nem érvényesítheti.
Ha a Fogyasztó és a Szolgáltató közti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak, de 1 évnél rövidebb elévülési határidő nem köthető ki.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hibaközlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően viszont Önnek kell bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Használt termékekre eltérő szabályok vonatkoznak a szavatosság és jótállás tekintetében.
Használt termék esetén is létezik hibás teljesítés, de figyelembe kell venni azon
körülményeket, melyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az elavulás következtében egyes hibák jelentkezése egyre gyakoribbá válik. A Vásárló csak olyan hiányosságok esetén érvényesítheti szavatossági jogát, melyek a használtságból eredő
hibákon felüliek és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt termék hibás és a hibáról tájékoztatták vásárláskor a Fogyasztót, a Szolgáltatót ez esetben felelősség nem terheli.

Termékszavatosság:

Milyen esetben élhet Ön termékszavatossági jogával?
Ingó dolog/termék hibája esetén választása szerint Ön kellékszavatossági vagy
termékszavatossági igényét érvényesítheti.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék hibás, ha a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek nem felel meg vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Ön termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét csakis az ingó dolog gyártójával/forgalmazójával szemben gyakorolhatja. Önnek kell bizonyítania a termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén.

Milyen esetben mentesül a gyártó/forgalmazó termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó/forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
● A hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem
volt felismerhető
● A termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered
● A terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba
A gyártónak/forgalmazónak a mentesüléshez elegendő 1 okot bizonyítania.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és
termékszavatossági igényt egyszerre, párhuzamosan nem érvényesíthet.
Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt
termékre/kijavított részre vonatkozóan érvényesítheti kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben.

Jótállás:

Milyen esetben élhet Ön jótállási jogával?
Hibás teljesítés fennállása esetén a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles.
Jogszabály írja elő a jótállás biztosítását a tartós fogyasztási cikkek, mint a műszaki cikkek, gépek, szerszámok esetén, melyek vételára meghaladja a 10.000 Ft-ot.

Milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg Önt a jótállás alapján?

A tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet meghatározza a kötelező jótállás eseteit. Az ezen kívül eső termékek esetén a Szolgáltató nem vállal jótállást. Jótállási igényt a jótállási határidőn belül lehet érvényesíteni.
Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására megfelelő határidőn belül nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban kijelölt határidő elteltétől számított 3 hónapon
belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már lejárt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat szükséges alkalmazni. A jótállás időtartama 1 év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása vagy az üzembe helyezés (amennyiben Szolgáltató végzi), napjával kezdődik. Az éven túli jótállással kapcsolatos ügyekben, kérjük, forduljon a gyártóhoz!

Mi a jótállás és más szavatossági jogok viszonya?
A jótállás a szavatossági jogok (termék, illetve kellékszavatosság) mellett érvényesül. A szavatossági jogok és a jótállás közti különbség, hogy jótállás esetén kedvezőbb a Fogyasztó számára a bizonyítási teher.

A 151/2003 Korm. Rendelet szerinti kötelező jótállás hatálya alá eső, rögzített bekötésű, illetőleg 10 kg-nál nehezebb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén szükséges megjavítani. Ha a javítás az üzemeltetési helyen nem elvégezhető, a le- és felszerelésről,
továbbá az el- és visszaszállításról a javítószolgálat gondoskodik.

A Szolgáltató vállalása a kötelező jótállás időtartamán belül nem tartalmazhat a Fogyasztóra nézve hátrányosabb feltételeket, mint amit a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ennek lejárta (1 év) után az önkéntes jótállás feltételei szabadon megszabhatók, viszont a jótállás ilyenkor sem érintheti hátrányosan a Fogyasztó jogszabályból eredő (kellékszavatosságon alapuló) jogainak fennállását.

Három munkanapon belüli csereigény:
Webáruházunkban történt vásárlás esetén megilleti Önt a 3 munkanapon belüli termékcsere joga. 3 munkanapon belüli csereigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó tartós fogyasztási cikkek esetén érvényesíthet, mely szerint, ha 3 munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a Szolgáltatónak úgy kell értelmeznie, hogy a termék eladáskor már
hibás volt és minden további nélkül a terméket ki kell cserélnünk.

Mikor mentesül Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól kizárólag akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, párhuzamosan nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik Önt.

Adatvédelmi irányelvek

Az Ön által megadott személyes adatokat kezeli:

Burián Balázs Egyéni Vállakozó
Székhely: 7700 MOHÁCS, Bartók Béla u. 14.

Adószám: 57855569-2-22

Nyilvántartásba bejegyző szerv: Nemzeti Adó- és Vámhivatal – a
továbbiakban: Adatkezelő.

Kérjük, figyelmesen olvassa el jelen adatkezelési tájékoztatónkat (a
továbbiakban: Tájékoztató), melyben személyes adatai kezelését érintő
gyakorlatunkat ismertetjük az Általános Adatvédelmi Rendelet (a GDPR, azaz az Európai Parlament és Tanács 2016/679. rendelete) szerint.

Ez a Tájékoztató az Adatkezelő szolgáltatásait fogyasztóként igénybe vevő személyekre (Ön) vonatkozik. Bemutatja, hogy az Adatkezelő hogyan gyűjti, használja fel és osztja meg bizonyos esetekben harmadik felekkel az Ön személyes adatait, továbbá információval szolgál az Ön adatkezeléssel összefüggő „érintetti” jogairól.

Az Adatkezelő elkötelezett e honlapot felkereső egyének személyes adatainak és magánéletének védelme iránt. Jelen tájékoztató és nyilatkozat mindenekelőtt az ügyfelek és hírlevél-feliratkozók személyes adatainak interneten keresztül történő bizalmas kezeléséről és védelméről szól, mindazonáltal ide tartoznak az oldal látogatói is. Összefoglaljuk, hogy a tulajdonos milyen Önre vonatkozó adatokat hogyan gyűjthet és használhat fel, illetve milyen módon használhatják
fel. Az adatok illetéktelen személyek részére nem kerülnek átadásra és ezen tájékoztatóban meghatározott formában kerülnek felhasználásra.

A szerződésekben egyedi esetekben az adatkezelés célja módosulhat, mely az adott szerződésben rögzített feltételekkel történik.

A tájékoztató fontos információt nyújt Önnek személyes adatai védelméről és ehhez fűződő jogairól. Ha a felhasználó nem fogadja el ezen feltételeket,
jogában áll a honlap használatát felfüggeszteni és személyes adat megadása
nélkül a böngészést befejezni.

ADATKEZELŐ FELELŐSSÉGE ÉS ELÉRHETŐSÉGE

1.1 Adatkezeléssel kapcsolatos információk

Jelen Tájékoztatóban ismertetett adatkezelések tekintetében Burián Balázs ev. az adatkezelő (a továbbiakban: Adatkezelő).

Adatvédelmi eljárásainkat érintő észrevétel, kérdés vagy panasz esetén az
alábbi elérhetőségeken vagyunk elérhetőek: Burián Balázs, 7700 MOHÁCS,
Bartók Béla u. 14.  vagy írjon a macramebydori@gmail.com e-mail címre.

Adatkezelő Felelősségi körök
Burián Balázs
7700 MOHÁCS, Bartók Béla u. 14.
Telefon: +36205227118

Összes tevékenység

Választásának megfelelően Ön személyes adatai megadása nélkül is jogosult hozzáférni weboldalainkhoz, viszont a böngészéshez elengedhetetlen a süti – cookie szabályzat elfogadása, hírlevél-feliratkozás esetén pedig az adatvédelmi tájékoztató és nyilatkozat jóváhagyása. Személyes adat az összes információ, amely közvetett vagy közvetlen módon, azonosító szám szerint vagy az ehhez tartozó adatok alapján azonosítható természetes személyre vonatkozik. Abban az esetben, hogyha az oldal Tulajdonosa az Ön személyes adatait gyűjti, az adatgyűjtés átlátható és bizalmas adatkezeléssel történik.

Az Ön személyes adatai olyan információk, melyek segítségével az Ön
személye beazonosítható, például: vezetéknév, utónév, állampolgárság,
telefonszám, postacím, e-mail cím. Az Ön személyes adatait önkéntesen
megadott módon, a tulajdonos az oldalon történő böngészéskor gyűjti,
megjelölve minden esetben a cél eléréséhez szükségszerűen megadandó
adatokat. Ha nem kívánja megadni ezen adatokat, akkor nem férhet hozzá a
honlap egyes funkcióihoz, szolgáltatásaihoz. Az opcionálisan megadandó
adatok gyűjtése a felhasználói igények megismerését, a honlap és
szolgáltatások fejlesztését szolgálja.

A Tulajdonos minden intézkedést megtesz, hogy az általa kezelt személyes
adatok pontosak, naprakészek legyenek.

Az alábbi személyes adatok kezelése történik:

● Vezetéknév, keresztnév, cégnév és kapcsolattartó neve (cég esetén)
● Székhely címe (cég esetén), lakcím, levelezési cím
● E-mail cím
● Telefonszám
● Rendszer információk (IP-cím, rendszer verzió, felbontás, statisztika a
honlapon megtekintett oldalakról, böngészési szokások, viselkedési
mintázat)

Adatkezelés időtartama:

● Direkt marketing célú hozzájárulások tekintetében a felhasználó
hozzájárulásának visszavonásáig
● Profiladatok tekintetében az utolsó bejelentkezéstől számított 4 év
● Vásárlások adatai tekintetében a Számv. tv. 169. § (2) bekezdése alapján
8 év

Adattovábbítás feltételei

Az Adatkezelő az általa kezelt adatokat – a szükséges mértékben – továbbíthatja
a következő területeken tevékenykedő, általa kijelölt személyek, valamint
társaságok részére:

● Adatfeldolgozás
● Jogi képviselet
● Jogviták kezelésére jogszabály alapján jogosult szervek
● Kézbesítés
● Könyvelés
● Követeléskezelés
● Marketing

  • Számlázás

    Adatfeldolgozók

    Webáruházi vásárláskor az Adatkezelő (a Felhasználó által megjelölt szállítási mód alapján) a Felhasználó nevét, szállítási címét (Futárszolgálat esetén e-mail címét és telefonszámát – a kiszállítás időpontjának egyeztetése érdekében), továbbá a termék beszedendő (esetenként előre kiegyenlített) vételárával kapcsolatos információt átadja a kiszállítást végző cég számára, a termék Felhasználó részére történő kézbesítése céljából.

    Az Adatkezelő által használt futárszolgálatok (adatfeldolgozók):
    ● Foxpost automata vagy házhozszállítás választása esetén:
    Foxpost Zrt. (székhelye: 1096 Budapest, Táblás utca 36-38.,
    cégjegyzékszáma: 10–10-020309, adószáma: 25034644-2-10)

    A Felhasználó elfogadja e hozzájárulás szerint az általa választott kiszállító Cég saját Általános Szerződési Feltételeit.

    Adatfeldolgozást végző vagy adatkezelést érintő cégek, személyek

    A tulajdonos, Burián Balázs ev. végzi az adatok kezelését. A tulajdonoson kívül más cégek is részt vesznek a szerződéses ügyfelek adatainak kezelésében, tárolásában.

    Mely cégek kapcsolódnak az adatkezeléshez?

    A Tulajdonos tevékenysége során az adatkezelésben érintett cégek:

    ●Szeradó Kft. . 7700 Mohács , Arany János u. 28 fsz. 1 adószám:
    14033656-2-02, szerado@szeradokft.t-online.hu
    ● Sybell Informatika Kft. 1158 Budapest, Késmárk u. 7/B 2. em. 206. Adószám:25859502-2-42 E-mail cím:hello@sybell.hu
    Telefonszám: +36 1 707 67 26

  • KBOSS.hu Kft 1031 Budapest, Záhony u. 7.
    adószám:13421739-2-41 , info@szamlazz.hu
    ● Google Inc.: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043,
    USA, további elérhetőségek, levelező rendszer, felhőben történő adat és
    fájl tárolás, online dokumentum kezelés, továbbá a hozzátartozó
    szolgáltatások: Google Drive, Google Docs, Google Search Console,
    Google Analytics, Google AdSense, Google AdWords, YouTube,
    Blogger, Chrome böngésző támogatása – Google adatvédelme és
    adatvédelmi elvei.
    ● Facebook Ireland Ltd.: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour,
    Dublin 2 Ireland, a Facebook, Instagram, Messenger és Facebook által
    kínált egyéb termékek, funkciók támogatása – adatkezelési szabályzat és
    adatvédelmi tisztviselő elérhetősége.
    ● Twitter International Company: One Cumberland Place, Fenian Street,
    Dublin 2, D02 AX07 IRELAND, a Twitter által kínált termékek, funkciók
    használata – adatkezelési szabályzat és ászf.
    ● Speciális esetekben a szerződés tartalmazhat további adatfeldolgozó
    személyeket vagy cégeket.

    A Weboldalon található fizetőkaput a Barion szolgáltatja. A Weboldalon
    történő bankkártyás fizetés során a bankkártya adatokat nem ezen weboldal
    kezelője és tulajdonosa kapja meg, hanem a Barion.
    Azzal, hogy a Barion részére bármely személyes adatodat átadod,
    hozzájárulsz ahhoz, hogy az elküldött adatodat a Barion. a nyilvános
    Adatvédelmi szabályzatában meghatározottak szerint kezelje.
    Telefonszám: +36 1  464 7099

    Adattulajdonosi jogok és jogérvényesítés

  • Cím: 1117 Budapest, Irinyi József u. 4-20.
    Weboldal: https://barion.com
    A Barion Payment Zrt. adatvédelmi rendelkezései: https://barion.com/hu/adatvedelmi-tajekoztato

Amennyiben nem szeretné személyes adatai kereskedelmi ajánlatok közlésére történő felhasználását, joga van mindezt indoklás nélkül megtiltani. Törlési kérelmét írásban szükséges megküldenie az Adatkezelő részére, e-mailben vagy postai levél formájában, a Kapcsolatban megjelölt elérhetőségekre.

Kiskorúak és korlátozottan cselekvőképes személyes adatainak
védelme

Burián Balázs ev. internetes weboldala, valamint megjelenéseinek tartalma
többnyire nem 13 év alatti kiskorúak részére szól. Nem kezelünk és nem
gyűjtünk 13 év alatti gyermekekről személyes adatokat igazolható szülői vagy gondviselői hozzájárulás nélkül. Szülei vagy gondviselői kérhetik a gyermekre vonatkozó adatok kiadását, törlését. Ha az Adatkezelő számára az adatkezelés, adatfeldolgozás folyamán válik nyilvánvalóvá az életkor, abban az esetben a szülői hozzájárulás beszerzése céljából az adatok felhasználhatók.

Törvényes képviselő hozzájárulása szükséges cselekvőképtelen és
korlátozottan cselekvőképes kiskorú személy nyilatkozatához, kivéve a
mindennapi életben tömegesen előforduló regisztrációt célzó és különösebb megfontolást nem igénylő szolgáltatásrészeket.

Cookie-k (sütik) kezelése

A Cookie nyilatkozatban olvashat bővebben a sütik (cookie-k) kezeléséről.

Fogalmak

● Adatfeldolgozó: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv,
ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében
személyes adatokat kezel
● Adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon
automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy
műveletek összessége, például: gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás,
tárolás, átalakítás, megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás,
közlés, továbbítás, terjesztés, egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel,
összehangolás, összekapcsolás, korlátozás, törlés, megsemmisítés

  • Adattovábbítás: az Adatkezelő által kezelt személyes adatok harmadik
    személyek számára történő hozzáférhetővé tétele
    ● Adatvédelmi incidens: a biztonság sérülése, amely a továbbított, tárolt
    vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes
    megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését
    vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi
    ● ÁSZF: a weboldalon közzétett, az Adatkezelő termék- és szolgáltatás-
    értékesítési szabályait rögzítő Általános Szerződési Feltételek
    ● Azonosítható természetes személy: természetes személy, aki
    közvetlen vagy közvetett módon, valamely azonosító, például: név,
    azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító, fizikai,
    fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális
    azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható
    ● Címzett: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség
    vagy bármely egyéb szerv, amellyel a személyes adatot közlik,
    függetlenül attól, hogy harmadik fél-e
    ● Érintett hozzájárulása: az érintett akaratának önkéntes, konkrét,
    megfelelő tájékoztatáson alapuló, egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az
    érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező
    cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes
    adatok kezeléséhez
    ● Érintett: bármely információ alapján azonosított vagy azonosítható
    természetes személy
    ● Felhasználók: az Adatkezelő által üzemeltetett, https://www.makramefonalak.hu
    weboldalon és az ott meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalak
    látogatói
    ● Harmadik fél: természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv,
    ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel,
    az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik
    az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes
    adatok kezelésére felhatalmazást kaptak
    ● Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
    (székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., telefon: 06-1
    391-1400, fax: 06-1 391-1410, e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu,
    weboldal: naih.hu)
  • Partner/Ügyfél: természetes személy, aki az Adatkezelővel nem
    weboldalon köt szerződést termék értékesítésére vagy szolgáltatás
    nyújtására
    ● Regisztráció: a weboldal felhasználó személyes adatainak rögzítése,
    mellyel felhasználói fiókot hoz létre
    ● Személyes adat: az érintettre vonatkozó bármely információ
    ● Szolgáltatás: az Adatkezelő által Ügyfelei, Partnerei és Felhasználói
    részére a weboldalon vagy egyéb módon nyújtott, az ÁSZF-ben
    részletezett termékértékesítési és egyéb szolgáltatások
    ● Weboldal: az Adatkezelő által üzemeltetett, Burián Balázs ev. és az ott
    meghatározott egyéb címeken elérhető weboldalai
Shopping Cart
Scroll to Top